Kom in de nieuwe wereld van Flevoland   5bb4833e6f73b.png

 

Met trots presenteren we op het Vrijetijdscongres 2018 het nieuwe merk voor Flevoland. Het Vrijetijdscongres Flevoland 2017 liet het belang zien van een sterk merk voor Flevoland. Een merk dat we met elkaar bouwen om van Flevoland een trending topic te maken. Samen één merk uitdragen versterkt de uitstraling en herkenbaarheid. Samen staan we sterk.  

We nemen je mee in de wereld van morgen. Wat is ‘on brand’? Wat heb je als ondernemer aan het nieuwe merk? Hoe ziet de nieuwe website eruit? En hoe kun je gebruik van maken van het nieuwe merk? 

5bb4d206523ce.jpg 5bb4d2611ba80.jpg

Ook het Perspectief 2030 Bestemming Nederland biedt kansen voor Flevoland. Jurriaan de Mol van NBTC Holland Marketing gaat met ons in gesprek hoe wij samen deze kansen kunnen verzilveren.

Een authentiek en enthousiast verhaal door locals inspireert bezoekers. Hoe dat werkt vertelt Manon Ossevoort. Zij reisde in haar eentje op de tractor ruim 38.000 km naar de Zuidpool. De traagheid van haar tractor zorgde voor intensieve contacten met de lokale bevolking in diverse werelden. Manon’s missie: mensen inspireren met verhalen die laten zien dat de wereld zo mooi is als jij (en wij) ‘m zelf (en met elkaar) maken!

En dit geldt ook voor ons. Als we samen de mooie verhalen en beelden van Flevoland vertellen en delen, maken we met elkaar een prachtig Flevoland.

Benieuwd? Kom naar het Vrijetijdscongres Flevoland op donderdag 15 november in de Meerpaal in Dronten. Meld je hier aan!