U gebruikt een verouderde browser. Ondervindt u problemen bij het openen van deze pagina, vragen wij uw browser te updaten of een andere browser te gebruiken.

FAQ Tickets

Hoe kan ik tickets bestellen?
Tickets kunnen bestelt worden op de aanmeldpagina.
Er zijn geen andere mogelijkheden om je aan te melden voor dit event.

Ik ben onverwachts verhinderd op 7 september, mag ik mijn tickets aan iemand anders geven?
De tickets mogen overgedragen worden mits dit is doorgegeven aan de organisatie. Zij moeten namelijk de persoonsgegevens op de ticket aanpassen. Neem hiervoor contact met ze op.

Ik heb me aangemeld, wat nu?
Na het aanmelden, ontvang je binnen enkele ogenblikken een bevestigingsmail inclusief e-ticket. Enkele dagen voorafgaand aan dinsdag 7 september 2021 ontvang je een mail met meer (praktische) informatie over deze dag.

Ik heb geen e-ticket ontvangen, wat nu?
Meestal komt de e-ticket – per omgaande – op het door jou opgegeven emailadres in de ‘inbox’ binnen. Afhankelijk van je mail-instellingen kan die ook in de ‘spambox’ binnenkomen. Is dit niet het geval? Neem dan contact met ons op.

Er wordt gevraagd naar een kortingscode. Wat moet ik daar invullen?
Een aantal gasten (bijv. finalisten en sponsoren) hebben een kortingscode ontvangen. Deze kunnen in dit tekstveld ingevoerd worden. Heb je geen kortingscode ontvangen. Dan hoef je niets in te vullen.

Ik heb dieetwensen/allergieën. Kan ik die ergens doorgeven?
Dat kan! In het aanmeldformulier wordt er gevraagd naar eventuele dieetwensen. Hier kun je jouw voorkeuren doorgeven.