FAQ Tickets

Hoe kan ik tickets bestellen? 
Tickets kunnen bestelt worden op de aanmeldpagina
Er zijn geen andere mogelijkheden om u aan te melden voor dit event.

Ik ben onverwachts verhinderd op 9 april, mag ik mijn tickets aan iemand anders geven?
De tickets mogen overgedragen worden mits dit is doorgegeven bij de organisatie. Zij moeten namelijk de persoonsgegevens op de ticket aanpassen. Neem hiervoor contact met ze op.

Ik heb me aangemeld, wat nu?

Na het aanmelden, ontvangt u binnen enkele ogenblikken een bevestigingsmail inclusief e-ticket. Enkele dagen voorafgaand aan dinsdag 9 april 2019 ontvant u een mail met meer (praktische) informatie over deze dag. 

Ik heb geen e-ticket ontvangen, wat nu?
Meestal komt de e-ticket – per omgaande – op het door u opgegeven emailadres in de ‘inbox’ binnen. Afhankelijk van uw mail-instellingen kan die ook in de ‘spambox’ binnenkomen. Is dit niet het geval? Neem dan contact met ons op

Er wordt gevraagd naar een kortingscode. Wat moet ik daar invullen?
Een aantal gasten (bijv. finalisten en sponsoren) hebben een kortingscode ontvangen. Deze kunnen in dit tekstveld ingevoerd worden. Heeft u geen kortingscode ontvangen. Dan hoeft u niets in te vullen.

Ik heb dieetwensen/allergieën. Kan ik die ergens doorgeven?
Dat kan! In het aanmeldformulier wordt er gevraagd naar eventuele dieetwensen. Hier kunt u de voorkeuren doorgeven.